چگونه در مورد آموزش رمزارز اکادمی راهبران اطلاعاتمان را بیشتر کنیم

Wiki Article

معامله‌گری بخش‌های مختلفی دارد. نوسان گیری و معاملات کوتاه مدت نیز بخشی از آن هستند. لازم است یادآور شویم که نباید خیلی در این گونه معاملات غوطه‌ور شده و اعم قسمت سرمایه خود را در سرمایه‌گذاری‌های بلند مدت تر قرار دهید.

هر چقدر بیت کوین در رقابت با رقبا بهتر و عالی‌تر عمل کند، شاهد افزایش قیمت این ارز دیجیتال خواهیم بود. اتفاقی که تا به امروز به بهترین شکل ممکن رخ داده است. با این حال عملکرد عالی یک ارز دیجیتال جدید می‌تواند روی قیمت سایر ارزها اعم از بیت کوین تأثیر داشته باشد.

همچنین در سال‌های اخیر شاهد افزایش هزینه‌های تولید و به‌اصطلاح استخراج بیت کوین نیز هستیم. افزایش قیمت انرژی، کاهش جایزه کشف بلاک بیت کوین و مواردی از این دست در کنار هم باعث شده تا هزینه استخراج بیت کوین افزایش یابد.

نمودار زیر نمودار تغییرات تاریخ بیت کوین است. همان‌طور که ملاحظه می‌کنید. قیمت این ارز دیجیتال فارغ از تمام افت‌وخیزهای خود یک روند صعودی با شیب تقریباً بالا را سپری کرده است.

تلاش ارز ریپل در هند مدیر ریپل از تلاش شرکت و شرکای آن در هند پرده...

بیت کوین در نهایت در سال ۲۰۲۰ از ابتدا تا انتها رشد ۲۲۴ درصدی را طی کرده و با قیمت حوالی ۲۶۰۰۰ دلار به سال ۲۰۲۱ تحویل داده شد. تغییرات بیت کوین در سال ۲۰۲۱ تا زمان انتشار این مقاله دو افت‌وخیز را ثبت کرده است.

همچنین طبق تحلیل تکنیکال روند بیت کوین در کوتاه مدت قیمت حمایتی ۳۰۰۰۰ را در پیش رو دارد. اگر قیمت این ارز از این عدد پایین‌تر نیاید، می‌توان یک روند صعودی چشم‌گیر را تا ۷۵۰۰۰ دلار برای آن متصور دانست.

شما می‌توانید تمام مباحث کاربردی مربوط به تحلیل قیمت بیت کوین را در دوره‌های حرفه‌ای مربوط به این ارز دیجیتال در اختیار داشته باشید. در این بخش به بررسی اصلی‌ترین مفاهیم مورد استفاده از این روش تحلیل برای پیش بینی قیمت بیت کوین می‌پردازیم.

۱۰ دلار در هر واحد رسید. البته این افزایش ناگهانی قیمت با یک افت ناگهانی نیز همراه شد اما در نهایت در انتهای این سال بیت کوین روی قیمت ۷۶۰ دلار تثبیت شد که عدد قابل توجهی در مقایسه با قیمت این ارز دیجیتال در ابتدای همان سال بود.

جذابیت‌های تحلیل تکنیکال بیت کوین به سمت سایت تمامی ندارد. این روش تحلیلی دنیایی از پارامترها و تکنیک‌ها است که ترکیب آنها می‌تواند یک استراتژی قدرتمند با احتمال موفقیت بالای ۹۸ درصد در هر معامله را برای کاربر رقم بزند. به همین دلیل اکثر تحلیل‌گران به دنبال آموزش و استفاده از آن می‌روند. در اینترنت می‌توانید جزوات و آموزش‌ها رایگان بسیار زیادی را برای تحلیل تکنیکال بیت کوین پیدا کنید که بسیاری از آنها از نظر فنی و کیفیت شرایط خوبی دارند.

البته بیت کوین نیز تحت تأثیر کرونا با افت قیمت‌هایی همراه شده بود اما در نهایت شیوع این ویروس باعث افزایش قیمتی این ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۰ گردید.

یکی از سؤالات مهمی که کاربران قبل از سرمایه‌گذاری روی بیت کوین دارند، درباره هدف قیمتی این ارز دیجیتال است. اینکه هدف قیمتی بیت کوین در کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت کجا می‌تواند باشد؟ قبل از اینکه به‌صورت دقیق به این پرسش در اکادمی راهبران پاسخ دهیم، لازم است تا شما را با یکی از مهم‌ترین اصول سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال در تحلیل تکنیکال آشنا نماییم.

در سال‌های گذشته اتریوم تا حدی به‌عنوان اصلی‌ترین رقیب این ارز دیجیتال خود را معرفی نموده است اما همچنان فاصله زیادی تا مقبولیت بیت کوین دارا است.

در ادامه آموزش تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین، به بررسی یکی دیگر از ابزارهای پرکاربرد برای این تحلیل می‌پردازیم. اندیکاتورها ابزارهایی هستند که با توجه به گذشته بازار و تحلیل شرایط حرکت قیمت بیت کوین از ابتدا به وجود آمده و عمل می‌کنند. در یک عبارت ساده عملکرد هر یک از اندیکاتورهای مورد استفاده برای پیش بینی قیمت بیت کوین را باید اینگونه توصیف کنیم که این ابزارها با تکیه بر شرایطی که قیمت در گذشته داشته اقدام به بسط دادن آن برای آینده می‌نمایند.

Report this wiki page